Întrebări

Încerc zi de zi să-mi educ copiii cum pot mai bine, ca oricare mamă, și de multe ori îmi reproșez că nu fac lucrurile cum trebuie sau nu mă descurc destul de bine.

Nu te învață nimeni cum să devii un părinte bun, cred ca nu există nici o carte pentru asta iar cei care au scris cărți despre asta dar nu au copii sau nu au adoptat unul și care dau sfaturi in legătură cu creșterea lor mi se par inutile.

Totul se învață zi de zi, în relația cu copilul tău, în fiecare zi învăț câte ceva nou de la ei și încerc să fac lucrurile din ce în ce mai bine.

Nu am cei mai cuminți copii sau cei mai liniștiți dar îi învăț să fie iubitori, respectuoși, le explic de o mie de ori pe zi când nu fac un lucru bun, le spun în fiecare zi că îi iubesc, le demonstrez asta. Mă topesc când cel mare îmi spune ca mă iubește și sufăr atunci când văd că e obraznic sau țipă sau nu se comportă frumos pentru că știu că eu nu îl învăț să fie așa.

Cred că fiecare mamă are sentimentele astea, uneori e dezamagită, alteori mulțumită, se întreabă dacă procedează cum trebuie cu copilul lor dar trebuie să încercăm să fim mereu fericite și zâmbitoare pentru copiii noștri. 🙂

2 gânduri despre “Întrebări

Lasa un comentariu

