Un an!

Azi am intrat pe blog în puținul timp pe care îl petrec în fața calculatorului. E vară, e cald și stau împreună cu băieții mei mai mult pe afară iar  week-end-urile le petrecem în familie, mergem la piscină, la munte sau la țară.

S-a făcut un an de când mi-am deschis blogul, nu am scris prea mult, nu am avut prea multe idei și nici timp să petrec pe el dar sper să revin din toamnă, când vom sta mai mult în casă. Ce repede trece timpul!

Mi-e dor uneori să citesc bloguri, să stau să lenevesc la calculator cu o cană de ceai cald sau o cafea în mână. Dar acum, prioritatea mea sunt copilașii mei care au mare nevoie de mine.

Urmează luna august, soțul e în concediu și sperăm că vom avea o vacanță minunată, pentru că merităm. 🙂

Vă urez o vară frumoasă și călduroasă tuturor!

 

8 gânduri despre “Un an!

  1. Tot respectul pentru calitatea ta de mamă, care sunt convins că e fără cusur. Totodată, mă bucur că ți-ai mai făcut timp și de prietenii de pe blog, drept pentru care-ți mulțumesc intens! 🙂

  2. Ce rău îmi pare că am deschis calculatorul aşa târziu, fiindcă abia acum am văzut că ai reapărut şi sunt convinsă că va trece timp până apari iar! Ştiu eu cât de acaparatori sunt micuţii! Dar oricând vei reveni, noi te-om primi cu drag, curioşi să ne spui ce progrese au făcut puiuţii tăi! Să ai o vară aşa cum îţi doreşti !

Lasa un comentariu

