Ce mai fac copiii mei

Copiii mei minunați cresc văzând cu ochii, timpul trece ca nesimțitul, zilele trec una după alta. Sebastian are 3 ani și 7 luni iar Eduard are 8 luni(pe 1 iunie). Încerc să mă bucur cât mai mult de ei, de timpul petrecut cu ei, de inocența lor.

Sebastian e un copil năzdrăvan, uneori un pic cam obraznic și neascultător dar foarte deștept, îmi dă uneori niște replici de rămân cu gura căscată. Nu mai merge la grădiniță, în toamnă va merge pentru că a fost un an cam dificil pentru el, a răcit foarte mult, s-a adaptat greu și acum profită că stau eu acasă cu cel mic și stă și el cu noi.

A început să se joace și singur cu mașinuțele lui, cu puzzle-urile lui, lego…, înainte se ruga de mine să mă joc cu el. Acum e foarte interesat de povești, citim seara înainte de culcare, avem și o enciclopedie pentru copii din care citim și am constatat că a reținut foarte multe lucruri de acolo.

Are probleme cu mâncarea, mănâncă foarte greu, nu-i place mai nimic dar cred asta e doar o etapă din viața lui.

Eduard e un bebeluș adorabil. E cumințel, mănâncă foarte bine, nu refuză nimic din ce îi dau. E din ce în ce mai atașat de mine, când îl ia taică-su în brațe vrea la mine, sta liniștit pe pat și se joacă doar în prezența mea. Eu nu sunt obișnuită cu asta pentru că Sebastian nu a fost așa atașat de mine, e un copil mai independent.

Nu i-au ieșit încă primii dințișori dar nu-i nimic, lui Sebi i-au ieșit primii la 10 luni, au timp să iasă. Încă nu doarme toată noaptea, se trezește de vreo 3 ori și îl pun la sân. Dimineața se trezește la ora 6, mai doarme de la 10 la 11 apoi de la ora 14 la 16 și apoi seara la 8 jumătate – 9 îl pun  la somn.

E foarte vorbăreț,  spune mama, tata, papa, caca, scoate tot felul de sunete și e foarte energic, se mișcă încontinuu.

Deși e diferență de 3 ani între ei,se iau unul cu altul, râd unul la altul, sunt atât de fericită când îi văd împreună.

Sunt foarte multe de spus și de povestit despre ei, aș scrie pagini întregi dacă aș avea timp.
Ei sunt micuții mei …DSC00015

13 gânduri despre “Ce mai fac copiii mei

  1. Sunt foarte frumosi amandoi, sa-ti traiasca. Iar cel mic pare precoce, daca spui ca deja zice cateva cuvinte. Fiul tau cel mare e de varsta printesei mele.

  2. Pingback: Într-un suflet de copil… | Poteci de dor

  3. Tare frumosi copii ai, si mari! Seamana 🙂 Si lui Vladu pe la 7 luni I-a dat primul dintisor. Multe nazdravanii in continuare,ca daor asta fac copiii fericiti.

Lasa un comentariu

