Jurnalul unei femei simle(10)

Astăzi…joi, 29 mai 2014, zi de sărbatoare, mă bucur de puținele clipe de liniște pe care le am și savurez o cafea mare cu lapte. Copiii dorm și sper sa mai doarmă, măcar un pic, să mai am și eu câteva clipe de liniște și de relaxare.

Afară…e cald, foarte cald, dar e frumos. S-au adunat câțiva nori pe cer, semn ca s-ar putea să plouă. S-au anunțat ploi pe aici mâine și poimâne și îmi pare bine, poate se va mai răcori puțin.
În casă…e cald, foarte cald, mai cald ca afară, stau la etajul 4 și sunt vreo 27-28 de grade, facem saună. Mie îmi place căldura și nu prea transpir dar soțul meu nu mai poate de cald.
În bucătărie…au rămas câteva vase nespălate și aștept, poate le spală cineva în locul meu.
Sunt îmbracată…cu pantaloni scurți negri și tricou portocaliu.
Ce muzica ascult acum…nu ascult muzică, îl ascult pe soțul meu care a venit de la serviciu.
Ce mai meșteresc eu…nu meșteresc nimic, totul se învârte în jurul copiilor, ei îmi ocupă tot timpul. Mergem afară, în parc de dimineață, venim acasă, le dau să mănânce. Diversificarea celui mic îmi ocupă și ea destul de mult timp, cel mare e foarte pretențios la mâncare, trebuie să-i fac doar ce îi place.
Planuri pentru săptămâna asta…să fac împreună cu soțul meu curățenie în balcon. Probabil că sâmbătă vom face. S-au adunat acolo de toate, trebuie duse multe lucruri la țară care nu ne mai folosesc.
O fotografie care îmi place

2b4177f7a8693b1445ccb8aa285eb2ed

sursa

Zi frumoasă tuturor! 🙂

13 gânduri despre “Jurnalul unei femei simle(10)

  1. Extraordinară poza!
    Eşti mult mai harnică decât mine! In ultimul timp nu am mai putut veni pe internet! Dar, nu-i pagubă! Vine iarna şi stăm 20 de ore din 24 la calculator! Bucurfă-te de fiecare clipă de joacă împreună cu cei mici. Când vor fi mari vei dori să întorci timpul înapoi !

Lasa un comentariu

