Cumpăr timp

Cumpăr timp, dau oricât numai să-mi dea și mie cineva puțin timp. Uff…de când nu am mai scris pe blog…nu l-am abandonat…de fapt l-am cam abandonat puțin dar în ultima perioadă nu am mai avut timp de el.

Cei doi copilași ai mei îmi ocupă tot timpul și apoi casa, curățenie, mâncare. De când e cald petrecem foarte mult timp pe afară, alergăm, ne jucăm în aer liber.

Am început și diversificarea celui mic, are 7 luni jumătate deja. Nu mă plictisesc deloc cu ei, nu știu când trece timpul. Deși cel mic ne dă trezirea la ora 6, nici nu știu când se face seară și cad lată. Deși are 7 luni jumătate, încă nu doarme toată noaptea, se trezește de câteva ori pe noapte. Probabil fiindcă e alăptat, nu stiu, ar fi trebuie sa doarmă măcar 4-5 ore legate până acum. Nu știu cum să o scot la capăt cu chestiunea asta, cum să-l învăț să doarmă mai mult. Nu plânge noaptea, nu deschide ochii dar se mâțâie și trebuie să-l iau să-l pun la sân. Poate va veni de la sine și până la urmă va dormi mai mult, nu știu,… Băiețelul cel mare a dormit de la 6 luni toată noaptea dar lui îi place mai mult somnul.

M-am obișnuit cu puține ore de somn, cu trezitul de nu știu câte ori noaptea, deși îmi doresc foarte mult să dorm o noapte întreagă.

Pe lângă toate astea, copilașii sunt minunați, viața e minunată, ne bucurăm din plin de ea.

Așa că, dacă are cineva mai mult timp și nu are ce să facă cu el, să-mi mai trimită și mie. 🙂

15 gânduri despre “Cumpăr timp

  1. Eu nu mai vreau timp in plus pentru ca daca l-as avea, cu siguranta ar fi si mai multe defacut si de odihnit tot nu m-as odihni, in plus, m-am invatat asa cu ritmul asta alert, cand a venit mama in vizita, dupa o ora de stat degeaba parca mi-a pus cineva ace sub fund, pur si implu nu aveam stare, trebuia sa fac ceva in permanenta, asa ca un drog (si unde pui ca inainte sa fiu mama, lenea ma insotea in permanenta), nu prea mai am rabdare sa ma uit la un film si ma plictisesc groaznic dupa jumtate de ora de relaxare pe canapea. Mi-e dor sa lenevesc, dar am uitat cum sa o fac 😦

    • Cand ma gandesc ca si eu, inainte de a fi mama, ma plictiseam ingrozitor si pierdeam timpul facand tot felul de lucruri inutile. Totusi, uneori imi doresc sa am cu cine sa las copilasii, macar o ora, sa ma relaxez.

  2. Dacă găseşti cumpără şi pentru mine şi achit dublu!!! Nu-ţi fă probleme cu somnul mezinului. Alăptat la sân „la cerere” şi băiatul meu cel mare era la fel de „insomniac” şi mă plângeam disperată că nu doarme cât ar trebui, dar totul a intrat în normal din momentul în care treptat singurel a renunţat la supt (destul de târziu, ceea ce i-a conferit o imunitate „beton” – prima dată a răcit la trei ani şi jumătate şi s-a vindecat în câteva zile).
    Diversificarea alimentaţiei implică răbdare şi înghite mult timp, dar drăgălăşeniile şi progresele puiuţului de om compensează , aşa cum şi reiese din ceea ce scrii. Răbdare, mămică daragă !
    Şi… timpul? Timpul de fapt va fi din ce în ce mai puţin liber! Spun din experienţă, dar chiar dacă ar fi să faci din noapte zi, să nu renunţi niciodată la visele legate strict de persoana ta. Renunţările te vor durea mai târziu, mult mai mult decât îţi imaginezi !

Lasa un comentariu

