Niciodată să nu spui niciodată!

Offf, de ce trebuie să fie atât de adevărată zicala asta? Scriam într-o postare anterioară, în Jurnalul unei femei simple, că sunt fericită că nu am răcit în primăvara asta. Ei bine…am răcit, bineînțeles 😦 și nu numai eu ci și copii mei. Nici acum nu mi-a trecut, mă simt un pic mai bine de ieri dar tot e rău. Cred că de fapt nu a fost o simplă răceală ci gripă în toată regula.

5eb135d7dde08cb97de534fa500b8f8aCel mai bine a fost bebelușul, ca să spun așa, nu a făcut febră, doar muci și un pic de tuse datorită acestora. Cred că a a avut noroc fiindcă  îl alăptez,  așa consider. Băiețelul cel mare tușește atât de tare încât se trezește noaptea din cauza asta, a făcut febră, gâtul e roșu…a început să fie mai bine și el.

Eu am fost cel mai rău, am făcut febră, am avut  frisoane, am transpirat noaptea de mă schimbam de nu știu câte ori, mă doare jumătate de cap, mă dor măselele, tușesc, mă doare gâtul.

Mă confrunt și cu niște herpesuri care mi-au ieșit pe buze…nu cred că am fost așa în viața mea. vroiam doar să dorm și să stau în pat .

Am organismul slăbit, am atâtea luni de când nu dorm bine, sunt obosită, alăptez, încerc să găsesc un echilibru.

Sper că vom fi bine toți cât mai curând, să ne bucurăm de zilele astea frumoase de primăvară.

Multă sănătate tuturor! 🙂

 

19 gânduri despre “Niciodată să nu spui niciodată!

  1. atentie la oboseala si stress acumulate… sistemu’ imunitar e cel care se „zlabeste”… sanatate & quick recovery! 🙂
    * * *
    P.S. titlu’ m-a dus „în oroare”: credeam ca-i vorba de filmu’ cu James Bond… 🙂

    • Da asa este! Nu l-am abandonat, intru pe aici mereu numai ca nu am mai avut timp aproape deloc de el. Cei doi copii imi ocupa aproape tot timpul. Acum, de cand s-a incalzit, stam foarte mult pe afara, la joaca, aer curat! Numai bine va doresc! 🙂

Lasa un comentariu

