De „mâine” țin dietă

De câte ori nu spunem asta, mai ales acum când știm că se apropie vara, cel puțin eu am spus asta de nenumărate ori și nu m-am ținut de cuvânt. Niciodată nu funcționează la mine „de mâine”, pentru a mă ține de o dietă trebuie să spun „de acum” mă apuc de dietă.

1979493_608229895925849_1135020789_nAm avut o tentativă de a mânca mai puțin, mai sănătos, am făcut sport, a ținut vreo 2 săptămâni, am pierdut vreo 3 kilograme, am ajuns la 65 de kilograme, dar în weekend am cedat. Am mâncat de toate, pâine,  pizza, ciocolată, clătite. Acum trebuie să mă motivez să o iau de la capăt și să fac mișcare.

Eu am încercat să renunț la carbohidrați, am mâncat fructe doar dimineața, am mâncat carne, pește, legume, lactate, nuci, migdale, semințe, un fel de dietă low carb dar adaptată mie. Nu e greu de ținut, 2-3  zile am simțit lipsa dulciurilor și mi-a fost foame pentru că sunt obișnuită să mănânc bine și consistent, cu pâine, să mănânc dulciuri, să ronțăi tot felul de prostii între mese.

După câteva zile de dietă mă simțeam minunat, mai ușoară, mai energică, mai fericită.

Știu că, dacă vreau rezultate, nu trebuie să mă abat de la nici o regulă,  muncesc degeaba, teorie știu dar cu practica e mai greu.

Nu știu de ce cedez tentațiilor dacă atunci când mă uit în oglindă nu sunt mulțumită de mine și am o mie de motive pentru care ar trebui să slăbesc.

Asta e veșnica problemă a femeilor, vor să slăbească și niciodată nu sunt mulțumite de cum arată.

 

18 gânduri despre “De „mâine” țin dietă

  1. Incearca nucile si migdalele o singura data pe saptamana , atat…aproximativ 30 de grame.
    Cand iti este foame , incearca un iaurt cu 2% grasime si cu doua linguri de ovaz inauntru.
    Renunta definitiv la painea alba si mananca integrala , 1-2 felii pe zi,nu mai mult.
    Renunta la fructele cu mult zahar , gen bananele , perele…mananca kiwi,mere , portocala.Consuma-le in loc de gustare.
    Cauta sa ai 3 mese principale pe zi si doua gustari.Nu manca mai tarziu de ora 8 seara. Poti gusta din orice doresti tu…doua lingurite de tort nu ucid pe nimeni 😀 Dar nu manca o felie. Cand ai pofta de dulce , mananca ciocolata neagra , cu peste 55% cacao.Haleste si o tableta , daca asta te face fericita , insa daca faci asta , renunta la o gustare. 😉
    Cioco doar 1 sau 2 ori pe saptamana.
    E super dieta ta si daca o continui….rezultatele vor fi minunate.
    Dar nu te forta sa nu gusti , daca iti doresti….fa-o! Nimic nu e mai frustrant decat sa spui ca nu ai voie….ba da , ai voie….sa gusti , nu sa te saturi. 🙂
    Spor la treaba! 🙂

  2. Multumesc, Ana! Așa e, e frustrant să spui ca nu ai voie ceva. Sigur voi merge pe drumul cel bun, nu-i bai să slăbesc într-o lună, este timp..important e să fiu sănătoasă!

  3. Andreea, de s-ar putea face transferul kilogramelor în plus, m-aș oferi voluntar la primire. Că nu-ș cum se face, dar mereu pierd kilogramele pe te miri unde, chiar de mănânc la ore mici din noapte… Deci, contează pe mine – preiau surplusul garantat! 😉

Lasa un comentariu

