Jurnalul unei femei simple(9)

Astăzi… 25 Martie 2014, m-am decis să scriu jurnalul, nu l-am mai scris de ceva timp deși atunci când m-am apucat de el am spus că voi scrie în fiecare luni. Azi e marți, dar niciodată nu e prea târziu.

Afară…nu e frig, dar s-a mai răcit față de zilele trecute. Cerul e cenușiu și stă să curgă din el. Nu am mai ieșit azi afară cu copiii, de obicei îl iau pe cel mic și mergem la grădiniță după băiețelul cel mare. Vremea ne-a făcut să nu mai ieșim din casă, l-a adus soțul meu pe cel mare de la grădiniță.

În casă…îl ascult pe bebeluș cum vorbește, a începuT să spună ba-ba-ba și un fel de ta-ta-ta, și bla-bla-bla…stă în pătuț, se întoarce pe burtă și apoi se chinuie să se întoarcă înapoi.

În bucătărie…am făcut clătite, am ars câteva pentru că era mofturos bebelușul și tot veneam la el în cameră să-i țin de urât.

Sunt îmbrăcată cu…ca de obicei…confortabil, pantaloni de trening și o bluză gri.

Ce muzică ascult…am ascultat într-o dimineață o melodie și de atunci o fredonez mereu, nu mai iese din mintea mea. Asta e melodia:

Ce mai meșteresc eu…ieri am făcut ordine prin dulapurile copiilor, am mai călcat hăinuțe, cam atât.

Planuri pentru săptămâna asta…nu am planuri prea importante.

Mă gândesc…la Sebastian, băiețelul meu cel mare, e cam obraznic la grădiniță, bate copiii…nu știm ce să mai facem, cum să-l determinăm să fie mai cuminte.

Sunt recunăscătoare că…deocamdată nu am răcit în primăvara asta, deocamdată am spus… 🙂 Pe soț l-a pocnit o răceală mică.

O fotografie care îmi place… Îmi plac foarte mult cațeii Beagle, mi-ar plăcea să avem odată unul. 🙂

83f82ce42c264ff62c825d447798a430

 

 

 

2 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(9)

Lasa un comentariu

