Jurnalul unei femei simple(8)

Astăzi…luni, 10 martie 2014, o zi frumoasă, cu soare şi miros de primăvară. Atmosfera asta de primăvară mă binedispune şi mă face zâmbitoare.

Afară…în sfârşit e cald şi frumos, bate un pic  vântul ceea ce face să pară mai frig decât este dar e foarte bine şi aşa. Azi am ieşit la plimbare cu băieţii mei şi a fost foarte frumos. Bebe a dormit un pic în cărucior iar cel mare a alergat în parc şi s-a jucat.

În casă…e linişte, îl aşteptăm pe tati de la serviciu. Sebastian îşi face somnul de frumuseţe, Eduard doarme şi el…eu pregătesc ceva de mâncare.

În bucătărie…sunt multe vase de spălat, câteodată mi se pare că spăl vase la un regiment întreg, aşa de multe se adună. Mâncarea este aproape gata.

Sunt îmbrăcată cu…pantaloni negri şi bluză gri, cam mononton…

Ce muzică ascult acum…nu ascult muzică, e linişte.

Ce mai meşteresc eu…meşteresc un regim alimentar mai sănătos. Am câteva zile(de miercuri) de când nu mai mănânc dulciuri şi carbohidraţi şi mă simt minunat. Sunt prietenă foarte bună cu apa plată, am slăbit 3 kg fără efort şi fără să mă înfometez.

Planuri pentru săptămâna asta…să fiu  ambiţioasă, să continui regimul alimentar pe care l-am început.

Mă gândesc…la vară, îmi place foarte mult căldura, de abia aştept să renunţ la hainele groase.

Sunt recunăscătoare că…băieţii sunt sănătoşi, cel mare e bine, nu mai e răcit, nu îl dau deocamdată la grădiniţă, mai stă acasă cu mine.

O fotografie care îmi place : cireşi înfloriţi.

00130581bd6408750e775393d4e6bdc2

Cam atât cu jurnalul. 🙂 O săptămână frumoasă tuturor!

8 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(8)

  1. Nici o zi fără muzică relaxantă!Are un efect extraordinar asupra psihicului . Uneori nici nu ne dăm seama. În contextul acesta, o povestioară: nepoţicăi mele, născută la 6 luni cu 800 de grame îi punea mama ei anotimpurile lui Vivaldi atunci când îi făcea băiţă. (Acum are 12 ani, învaţă la o şcoală în Bucureşti şi este premianta şi şefa clasei) A continuat cu Vivaldi până pe la un an şi jumătate când deja făcea ea „muzica” în baie : chicotea, chiuia…. Trei ani mai târziu, în timp ce se juca afară, de undeva s-a auzit o orchestră interpretând anotimpurile lui Vivaldi. Nepoţica a lăsat jocul şi a venit la mama ei fuga întrebând-o dacă trebuie să facă baie…

  2. Spor la slăbit, draga mea! Ar trebui să mă apuc și eu, dar nu am starea necesară acum 😛
    În ceea ce privește vasele, aceeași impresie o am și eu, deși gătesc doar pentru două persoane.
    Să ai o zi frumoasă!

    • Multumesc, Simona! Până acum merge bine cu slabitul, am 1 saptamana si un pic de cand am rezistat tentatiilor, dulciurilor, carbohidratilor. Ma simt foarte bine. O zi frumoasa si tie! 🙂

Lasa un comentariu

