Câteva rânduri

A început o nouă săptămână de martie, doar în calendar e martie căci afară e urât  și plouă. Încerc să scriu câteva rânduri…Nu am scris nimic de ceva timp deși trec zilnic pe aici și citesc bloguri.

Săptămâna ce a trecut a fost una grea și obositoare. Băiețelul meu mai mare a fost bolnăvior, a făcut febră, am fost la spital, a făcut antibiotic injectabil, nu a dormit noaptea, nu a putut mânca iar soțul meu și cu mine am fost terminați. Bine că bebelușul  nu a răcit că nu mai știu ce ne făceam.

Acum totul e bine, e din nou un copil vesel și năzdrăvan, face obrăznicii dar prefer să fie obraznic decât bolnav. Încă nu merge la grădiniță, îl mai țin acasă pentru a se recupera mai bine.

Vă urez o primăvară frumoasă, caldă și însorită și vă trimit la toți un buchețel de ghiocei virtuali!

57d2271ef10e287d433009542be610ba

5 gânduri despre “Câteva rânduri

Lasa un comentariu

