A trecut și Valentine’s Day

A trecut Valentine’s Day fără prea multe inimioare, fluturași și pufoșenii… 🙂 Flori, bomboane și un simplu „te iubesc” au fost de ajuns. Nu am mai trecut de câteva zile pe aici. În week-end am fost ocupată cu familia, nu am mai deschis calculatorul. De abia așteptam să-l deschid azi să mai citesc câte ceva, să văd ce s-a mai întâmplat pe bloguri. Ai mei au plecat, fiecare în treaba lui, soțul la serviciu, copilul cel mare la grădiniță, eu am rămas cu bebelul. Și cum bebelul doarme a doua tură în dimineața asta, eu lenevesc în pijamale…și e minunat să lenevesc, îmi place la nebunie să-mi beau cafeaua în pat.
Week-endul a trecut foarte repede așa cum a venit, nu prea l-am simțit, pentru mine toate zilele sunt la fel de când stau acasă cu cel mic. Și cum vremea a fost bună, nici prea cald dar nici frig, am fost ieri la țară cu cei mici.

O săptămână frumoasă să aveți!

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Fotografiile aparțin soțului  🙂

16 gânduri despre “A trecut și Valentine’s Day

  1. Bonjour Andreea! m-ai facut praf cu acea caprita cu 3 iezi… poate pen’ca-s „capricoarna”… 🙂
    Consider ca ziua iubirii-dragostei si-a îndragostitilor ar trebui sa fie tot anu’, caci 14/2 e mai mult comerciala… 😀 am vazut ca m-ai citit aici: 🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/02/14/let-love-words-betray-you-with-a-dream-of-eternity/
    * * *
    multumesc pentru popasurile-ti constante la „intersectiile” mele, sanatate deplina si-o zi placuta! cu drag, Mélanie

Lasa un comentariu

