Tema blogului

De ceva timp tot schimb tema blogului, nu găsesc o temă care să mă mulțumească.  Probabil derutez pe toți cei care intră pe aici. Asta pe care am schimbat-o acum pare a fi mai aproape de ceea ce îmi place.

Vreau una care să arate data și anul la fiecare postare, să se vadă numărul de comentarii ușor, să nu fie prea încărcată, să fie curată, ca să zic așa,  să se potrivească cu toate widget-urile pe care le am pe pagină, să nu aibă culori prea închise.

Vreau cam multe, știu…sper să rămân la tema asta…să nu o schimb mereu.

Mamă, ce probleme importante am eu azi!  😆

10 gânduri despre “Tema blogului

Lasa un comentariu

