Jurnalul unei femei simple(6)

Astăzi, 11 ianuarie 2014…m-am hotărât să scriu iar un jurnal după multe zile în care nu am avut chef să scriu nimic pe blog. M-am gândit chiar să șterg blogul dar mi-am dat seama că nu e o idee prea bună.

Afară…e călduț, sunt grade cu plus, e soare…ieri am profitat de vremea frumoasă și am ieșit puțin cu bebelușul la plimbare.

În casă…am făcut puțină ordine de dimineață și am aerisit camerele. Bebelușul doarme în pătuțul lui, s-a trezit azi pe la 7 fără ceva și a obosit iar.

În bucătărie…încă e miros de cafea…soțul meu pregătește cafeaua dimineața, el se trezește mai devreme, pleacă la serviciu. Eu mai lenevesc în pat cu cel mic apoi mă duc la bucătărie și găsesc cafea caldă.

Sunt îmbrăcată….cu pantaloni negri și o bluză gri…am șosete roz cu căpșuni 😆

Ce ascult acum…nimic, e liniște.

Ce carte citesc zilele astea…deocamdată nu citesc nimic, mă așteaptă 2 cărți bune în bibliotecă, pe care le-am cumpărat de curând.

Ce mai meșteresc eu

Planuri pentru săptămâna asta…să renunț încet încet la dulciuri.

Mă gândesc…la ziua de ieri în care nu am mâncat nimic dulce și m-am simțit cam anemică.

Un citat preferatNu lăsa pe mâine ce poți face azi!

O fotografie preferată…flower

sursă foto

15 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(6)

Lasa un comentariu

