Jurnalul unei femei simple(5)

Astăzi, 3 februarie…este o zi frumoasă, un început de săptămână bun, timpul trece foarte repede, nici nu stiu când s-a facut ora 13.00.

Afară...e un pic mai bine, nu mai este așa de frig ca zilele trecute, sunt vreo -3 grade Celsius, e multă lumină de la zăpadă iar printre nori parcă se zăresc câteva raze de soare timide.

În casă….e cald, e liniște, Sebastian se joacă liniștit cu niște piese de șah și așteptă să mănânce și să doarmă. Eduard doarme în pătuțul lui. Are o oră de când doarme, mă bucur că se odihnește.

În bucătărie…se aude hota. Am făcut un sos pentru paste și am pus paste la fiert. Bucătăria a fost ocupată în dimineața asta, am făcut fursecuri cu băiețelul meu. Îi place foarte mult să mă ajute, să pună făina și alte ingrediente. E o activitate plăcută pe care o fac alături de el. Nu au ieșit foarte aspectuoase dar la gust sunt foarte bune, le-am uns cu gem de caise.

??????????????????????????????????

???????????????????????????????

Ce muzică ascult acum…nu ascult muzică…

Ce mai citesc zilele astea…doar bloguri.

Ce mai meșteresc eu….deocamdată nimic.

Planuri pentru săptămâna viitoare…deocamdată săptămâna de abia a început, nu mă pot gândi la săptămâna viitoare. Săptămâna asta nu am nimic important de făcut, stau cu copiii, treburi prin casă.

Mă gândesc…la ziua mea care a trecut și care a fost minunată alături de soțul și de copilașii mei.

Sunt recunăscătoare că…sunt atât de iubită.

Un citat preferat.Omul are nevoie de dragoste. Viața fără duioșie și fără iubire nu e decât un mecanism uscat, scârțâitor și sfâșietor. – Victor Hugo

O fotografie preferatăsnow

sursa foto

4 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(5)

  1. si pe fiu’ meu îl cheama Edouard… 🙂 sa va traiasca feciorii, sa v-aduca bucurii si satisfactii, azi si mereu! 🙂 salutari toulousene, sanatate si gânduri amicale, Mélanie NB

Lasa un comentariu

