Jurnalul unei femei simple(4)

Astăzi, 28 ianuarie… e o zi în care sunt neliniștită, fără chef de nimic. Afară e frumos, e zăpadă, sunt troiene…Eu privesc iarna din casă, nu prea ies afară.

În grădina… inimii mele e o stare de amorțeală, parcă aștept ceva și nu se întâmplă nimic, aștept să vină primăvara, căldura…

În casă…e dezordine, parcă nu reușesc să fac nimic, stau cu amândoi copii acasă și îmi ocupă tot timpul.

În bucătărie…nu se întâmplă nimic, am luat o pauză…

Sunt îmbrăcată… cu un hanorac gros, pantaloni de trening…sunt friguroasă, aș pune toate hainele din dulap pe mine.

Ascult...bebelușul cum gângurește și e un sentiment minunat.

Citesc…aceeași carte ca săptămâna trecută, nu am mai terminat-o.

Săptămâna asta…e cam obositoare, toti din casă suntem răciți, incusiv bebe mic.

Am învățat…că nu e bine să ai încredere în nimeni, mulți apropiați te dezamăgesc și descoperi că nu sunt cum credeai.

Îmi doresc…să fim sănătoși, să le treacă copiilor răceala, să-mi recapăt optimismul și energia.

Un citat care îmi place...”Fiecare are dreptul la dezamăgire.” Octavian Paler

O fotografie…ce îmi amintește de copilărie.

snowsleigh

8 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(4)

  1. Fotografia imi aminteste si mie de copilarie. Aveam o felicitare cu un desen asemanator si ma straduiam sa o reproduc pe foaia de desen, atunci cand profesoara ne cerea sa facem un peisaj de iarna. 🙂
    Sper ca v-a trecut raceala intre timp… 😦

Lasa un comentariu

