O dilemă

49c1f7a6af9af3e259585a4b3b605c74Am doi copii, un băiețel de 3 ani și 4 luni și un bebeluș de aproape 4 luni. Cel mare l-am alăptat până la 4 luni jumătate apoi nu am mai avut lăptic suficient să-i dau din mai multe motive, mergeam la facultate, eram stresată și obosită iar el nu mai lua în greutate. M-am chinuit foarte mult cu el pentru că nu a vrut să bea laptele praf cu biberonul. I l-am dat cu lingurița mult timp, până a început să-l bea singur din cană. Vă închipuiți ce frumos e să-i dai unui bebeluș, care se mișcă încontinuu, 100 și ceva de mililitri de lapte cu lingurița, era o plăcere dar nu am avut ce face, copilul trebuia să bea lapte. A fost mai ușor după ce am început diversificarea și mesele de lapte s-au redus.

Acum, odată cu venirea pe lume a bebelușului cu numărul doi speram ca lucrurile să fie altfel, să vrea biberon, să-i mai dau ceva completare cu lapte praf în caz că nu se satură, să-l pot și eu lăsa cu cineva acasă și să plec liniștită undeva dar din păcate e și mai alintat ca primul copil. Dacă băiețelul mai mare mai mânca câțiva mililitri la biberon, ăsta mic nici să nu audă de așa ceva. I-am luat tot felul de tetine cu tot felul de forme, de la cele mai ieftine la cele mai scumpe, l-am lăsat să-i fie foame dar nimic și nimic, el tot lăptic de la mami preferă. Când îi dau suzeta în guriță face așa o figură de mirată și o scuipă din guriță ca și cum mi-ar spune: „de ce-mi dai mami plasticul ăsta?” 🙂

Nu e nici o problemă că îl alăptez, e cel mai frumos lucru din lume să-mi țin copilul la piept și mă bucur că am destul lapte să-i dau dar au mai fost momente când eram atât de obsită, sânii mă dureau și aveam și eu nevoie de o pauza mică.

Mă întreb? Oare copiii mei sunt mai cu moț? Ascult mămicile din jurul meu care spun că nu au nici o problemă, copiii lor acceptă cu ușurință biberonul sau suzeta.

8 gânduri despre “O dilemă

  1. 😆 uelcam in za clab….si zic asta ca-s mai batrana 😀 Ei bine , si ai mei au fost la fel….primul copil , care imediat face 18 ani , nu a supt absolut niciodata din biberon si nici suzeta.Absolut niciodata.A refuzat categoric ambele chestii.Este adevarat , l-am alaptat pana a implinit 11 luni , deoarece am stat 1 an acasa cu el.
    Domnisoara , care acum are 10 ani , a incercat sa suga din biberon , ii dadeam ceai din el , insa desi lua 2-3 inghitituri , scuipa totul , inclusiv tetina.De suzeta nici macar nu a mai fost vorba.Cand a descoperit suzeta , intamplator , a luat-o ,a bagat-o in gura si o tinea cu dintisorii din fata si tragea de ea ca si cum ai intinde guma de mestecat 😆 , pana cand a scapat-o dintre degete si a pocnit-o peste gura…..de atunci ii era teama sa si se uite la ea.Fiica-mea a supt san pana la 1 an si 3 luni , cand a renuntat singurica.
    Cred ca fiecare copil creste asa cum este el.Ne este greu nou , ca mame , insa trec perioadele si uneori le-am vrea inapoi. 😀
    Multa sanaate micutilor tai si tie! 🙂

  2. Doi baieti minunati are mama…adica yo :). Primul, nu a vrut sa suga de niciun fel, de nicio culoare. & luni a baut lapte de la mine muls si pus in biberon si tot din biberon lapte praf. L-am diversificat pe la 4 luni cand m-am intors la munca si a ramas cu doua portii de laptic de la mine transmutat din tzatze in biberon. In rest lapte praf si mancare pentru bebelusi diversificati.
    Suzeta -NU. Nu am vrut sa-i dau asa ceva. Asta a fost povestea la cel mare care are acum 6 ani jumate.
    Incepem povestea celui mic care are 9 luni jumate. Spre diferenta de frati-su, asta este indragostit de tzatzele mele si de acolo se alimenteaza cu laptic. Accepta si biberon cu lapte dar foarte foarte foarte ffff greu. Adica are parte de biberon cand suntem in deplasare si nu acasa la noi, sau cand mami este plecata pe undeva. Am pus foarte multi de “foarte greu” pentru ca accepta biberonul cu lapte dupa mai mult de o ora de plans dupa tzatza. Daca vede ca totusi nu vine laptele de la sursa accepta si biberonul. Suzeta nu serveste nici asta micu’.

Lasa un comentariu

