Frica de avion

S-au întâmplat atât de multe zilele astea. Mă refer travella accidentul aviatic, din munții Apuseni, care este dat toată ziua la televizor și care a impresionat o țară întreagă. Acum stă pe buzele tuturor, nu cred că există vreo casă în care să nu se vorbească despre asta. Am spus că nu voi scrie nimic despre asta, prea mulți își dau cu părerea…

Fiindcă sunt o persoană sensibilă, m-a afectat destul de tare moartea a două persoane, m-am gândit destul de mult la asta. Nu am zburat niciodată cu avionul dar incidentul ăsta mi-a schimbat puțin percepția asupra zborului cu avionul mai ales că noi ne-am luat deja bilete pentru la vară, să plecam toți 4 în Italia.

Se spune că e cel mai sigur mijloc de transport din lume dar recunosc că mi-e puțin frică. Poate cu trecerea timpului, când nu se va mai vorbi despre asta, voi mai uita.

Eu am frică de înălțime, mi-e frică și când merg cu telegondola, stau acolo într-un colț și nici măcar nu respir. Mă gândesc că dacă va fi vreme rea, furtună, vor fi turbulențe, ce voi face? Mă și văd în avion, ca în filmele de acțiune. 🙂

Așa suntem noi oamenii concepuți, dacă ai un accident de mașină parcă nu-ți mai vine să te urci în mașină dar tot te urci că nu ai ce face, dacă te lovești sau te tai într-un obiect parcă ești mai precaut data viitoare când îl folosești.

Îmi aduc aminte că eram mai mică, mi-am prins degetul în mașina de tocat carne. A fost îngrozitor, de atunci am prins frică de mașina de tocat, de fiecare dată când am folosi-o mi-am amintit de incident și am fost foarte atentă.

Îmi imaginez cum va fi pentru medicii din avion, își vor aminti toată viața despre ce li s-a întâmplat, viața lor va fi împărțită în două, cea de dinainte de accident și cea de după accident. Îmi pare rău pentru cei doi, care și-au pierdut viața…

 

 

11 gânduri despre “Frica de avion

  1. Si mie imi pare rau pentru amandoua persoanele decedate in stupidul accident aviatic din Apuseni ,Dumnezeu sa le odihneasca in pace
    dar pentru domnisoara AURA asa de tanara si de frumoasa, imi pare si mai rau ………………
    Poate ca atat le-a fost sortit sa traiasca …………., cine poate sti………….
    Aliosa.

  2. De curand am zburat si eu pentru prima data cu avionul. Mie mi-a placut la nebunie, cu turbulente cu tot, dar asta n-a fost valabil pentru unele din colegele mele. Pe una, mai speriata, am sicanat-o tot drumul, cum vira putin avionul cum ii spuneam „apleaca-te invers, sa se redreseze!” si ea, involuntar, chiar se apleca. 🙂 Da, am fost rea, stiu. dar m-am simtit bine…
    Cat despre tragedii…n-are rost sa le duci grija, se intampla oricum, oricat te-ai feri de ele.

Lasa un comentariu

