Leapșa de miercuri

Încă o leapșă circulă pe bloguri, eu am preluat-o de la Ana și spune că regulile sunt astea:

1.Adauga un link catre persoana care te-a nominalizat.2.Raspunde la cele 11 intrebari formulate de persoana care te-a nominalizat.
3.Nominalizeaza tu 11 persoane si formuleaza 11 intrebari pentru ele.
4.Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat.
5.Anunta nominalizatii printr-un comentariu pe blogul lor.

1.Care este ultima carte citită? Jurnalul Annei Frank

2.Ceai sau cafea? Îmi place la nebunie să beau cafea dar nu am exagerat niciodată. Nu am băut mai mult de 2 cafele pe zi. Îmi place și ceaiul dar îl beau numai iarna.

3.Ai tatuaje?Ti-ar place sa-ti faci? Nu. Dacă nu mi-am făcut până acum nu cred că îmi voi face vreodată.

4.Ce melodie te obsedează în momentul actual? Nu mă obsedează nici una. Uneori cânt melodia Andrei, aia nouă, Atâta timp cât mă iubești.

5.Unde ai vrea sa calatoresti anul asta? În afara țării

6.Ce hobby-uri sau pasiuni interesante ai? Nu știu dacă am vreun hobby sau vreo pasiune

7.Ce seriale urmaresti? Anatomia lui Grey, aștept cu nerăbdare să apară următorul serial din sezonul 10, pe 28 februarie, cred.

8.Ce piesa vestimentară ai purtat des pana acum ? Pantaloni.

9.De la 1 la 10 cat de ordonată esti ca persoană?  Cred că un 7-8, nu-l egalez pe soțul meu, el sigur are 10.

10.Ce mancare iți place? Paste, cartofi prăjiți, pizza.

11.Trei celebrități cu care ai lua cina? Aș lua cina cu …trebuie să mă gândesc…Cu Patrick Dempsey din Anatomia lui Grey pentru că îmi place de el ca actor, cu Simona Halep, pentru că îmi place tenisul și cu Jamie Oliver pentru că ar găti el.

Nu voi nominaliza alte persoane și nu voi formula alte întrebări, am vrut doar să răspund la întrebări… așa de amuzament.

Cam atât… cine mai dorește să răspundă la întrebări? 🙂

2 gânduri despre “Leapșa de miercuri

Lasa un comentariu

