Jurnalul unei femei simple(3)

Trebuia să scriu jurnalul ieri dar nu am avut timp. Am găsit azi un moment în care sunt mai liniștită și în care pot să scriu.

Astăzi, 21 ianuarie… o zi foarte ciudată și puțin cam deprimantă cu știri tragice la tv. Am stat cu ambii copii acasă. Cel mare e puțin răcit, îi curge nasul și tușește și nu l-am mai dat la grădiniță.

Afară…e frig. E o vreme mohorâtă. În sfârșit pare că vine iarna. A nins puțin și bate vântul.

În casă…E liniște, copiii au adormit. A fost agitație toată dimineața. Am găsit într-un colț mucegai și m-am enervat.

În bucătărie…am făcut gogoși cu brânză și ciorbă cu carne de pui. M-a „ajutat” și Sebastian la frământat.

Sunt îmbrăcată cu… pantaloni de trening și un tricou mov.

Ce muzică ascult acum…nu ascult muzică. Ascult cum tușește băiețelul meu din camera lui. Mă uit la tv la tragedia ce s-a întâmplat cu avionul prăbușit. Toți își dau cu părerea despre ce s-a întâmplat…

Ce carte citesc zilele astea…mai am vreo 50 de pagini din Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky. Nu prea îmi plae dar sper să o termin cât mai repede.

Ce mai meșteresc eu…M-am gândit să le fac un jurnal copiilor în care să scriu momentele importante din viața lor. Am început să scriu în el.

Planuri pentru săptămâna viitoare…să mai scriu în jurnalul copiilor, să încep să citesc o nouă carte.

Mă gândesc…că am fost un pic cam nervoasă și irascibilă azi și l-am certat prea tare pe copilul meu și parcă îmi pare rău.

Sunt recunoscătoare că…Sebastian nu a mai făcut febră și s-a simțit mai bine azi.

Un citat preferat…” Ajungi să cunoști bine oamenii abia atunci după ce te-ai certat zdravăn cu ei. Abia atunci poți să le judeci caracterul.” Anne Frank

O fotografie…am făcut-o de la etajul 4. A nins puțin pe la noi.???????????????????????????????

4 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple(3)

Lasa un comentariu

