O mămică agitată

Ochii mi se deschid încetișor, mi-e lene să-mi desprind fața de pe pernă. E cam întuneric în cameră și mă întreb ce zi e și cât e ora. Nu văd prea bine la ceasul de pe perete. Ochii mi se închid la loc și mai ațipesc cinci minute apoi îi deschid iar. Se luminează puțin în cameră și văd cât e ceasul, e aproape șapte.  E vineri!  Îmi amintesc că am visat ceva și mă gândesc la ce am visat. Îmi fac curaj și mă ridic din pat, îmi târâi picioarele până în bucătărie și cu ochii mai mult închiși îmi fac o cafea la filtru. Începe să miroase a cafea în toată casa, parcă încep să mă trezesc. Sorb o guriță de cafea și îmi dau seama că am atât de multă treabă azi și încep să mă stresez. Sunt mereu pe fugă și simt o senzație de disconfort. Sfârșitul de săptămână mă apasă, s-a adunat atât de multă oboseală.

Trebuie să duc copilul la grădiniță, am o programare la dentist, trebuie să fac ordine prin casă, să pun la spălat, să fac mâncare. Noroc că mi-am luat liber de la serviciu.

 Mă duc la birou și îmi dau seama că lucrurile sunt lăsate vraiște acolo. Coli albe de hârtie peste tot, creioane colorate, acuarele. Am de făcut un desen, împreună cu copilul meu, pentru grădiniță. Trebuie să fie gata până luni. Ne vom ocupa  de asta mâine că e sâmbătă și avem timp.

Noroc că am făcut o comandă  online săptămâna trecută de pe depozitul de papetărie cu tot ce ne trebuie. Ador comenzile online pentru că nu am timp să merg în magazine după toate lucrurile astea. Comanda a venit în  24 de ore.  Dacă stăteam în București putea sa ajungă în aceeași zi. Ce noroc pentru cei din București.

Ce am cumpărat? Un set de creioane colorate cu 24 de creioane, de foarte bună calitate, cu mină rezistentă la rupere și foarte ușor de ascuțit, un bloc de desen, A3 cu 16  file și un set de acuarele, 12 culori pe set+alb de zinc, toate la un preț accesibil.

Mă gândesc că ar trebui să fiu mai organizată și  așa că mi-am luat și o agendă, în care să notez tot ce am de făcut. Mă va ajuta să-mi organizez spațiul de lucru cât mai eficient. E o agendă micuță, care îmi încape în geantă, datată zilnic, cu semn de carte și coperți buretate. Numai bună pentru o uitucă ca mine. A avut și un preț  mai mult decât accesibil, doar 10 lei.

Pentru o mămică agitată și mereu în criză de timp, magazinul online www.depozituldepapetarie.ro îmi vine mereu în ajutor cu tot ce am nevoie.

File-1368187666

Lasa un comentariu

