Sunt grăsuță și frumoasă

pozaExistă o vorbă la țară, se spune că dacă femeia e slabă după ce se mărită înseamnă că o duce rău și dacă e grasă înseamnă că o duce bine. Eu aș vrea să spun despre mine: Sunt slabă și sănătoasă!

A trecut ceva timp de când am scris o postare pe blog că vreau să slăbesc, era la sfârșitul lui octombrie și aveam vreo 69 de kilograme. Ei bine, nu s-a întâmplat nimic de atunci, acum am 68 de kilograme.

Mi-e ciudă că nu am ambiția necesară să mă apuc de slăbit, să mănânc mai puțin, să fac mișcare. Îmi spun în fiecare zi că sunt grasă și nu fac nimic în privința asta. Nu-mi doresc să fiu o slăbănoagă, niciodată nu am fost prea slabă, cele mai puține kilograme pe care le-am avut au fost vreo 55-56. Îmi doresc să mă simt bine în pielea mea, să-mi vină blugii pe care îi am în dulap și stau nepurtați.

În fiecare seară îmi spun, gata, de mâine mă apuc serios de treabă, mănânc mai puțin, fac combinații de mâncare care nu îngrașă, nu mai mănânc dulciuri, mănânc mai multe legume și mai multe fructe, beau mai multă apă, fac mișcare dar încă nu am găsit motivația necesară. Probabil stau mai mult în casă, că nu prea ies acum de când stau cu bebelușul acasă, încerc să găsesc tot felul de scuze, că alăptez și poate scădea producția de lapte ceea ce nu e adevărat dacă rămân echilibrată și nu mă înfometez.

Azi am reușit totuși să  fac un pic de mișcare. Am căutat pe youtube ceva care să-mi placă și am găsit asta.

E un program pentru începători dar pot spune că a fost foarte solicitant pentru că nu am deloc antrenament. A fost și foarte amuzant pentru că am făcut mișcare cu tot cu soț și cu copilul de 3 ani, soțul mă făcea să râd iar Sebastian se băga printre picioarele mele.

Sper ca și mâine să mă țin de treabă, să las lenea la o parte și să fac mișcare.

9 gânduri despre “Sunt grăsuță și frumoasă

  1. Mamicile sunt cele mai frumoase femei. Daca vrei sa slabesti,iubeste(ma refer la sot). Cei care iubesc nu se ingrasa. Romeo si Julieta nu erau grasi. Ai dreptate cu dulciurile. Fara dulciuri,fara zahar in cafea si sare putina. Si inca un secret care la mine a dat rezultate. Inlocuieste painea cu ovazul(fulgi) sau iti faci o paine din grau sau ovaz doar pentru tine. Reteta: 1 kg boabe se spala de 2-3 ori bine ca pentru coliva. Se lasa pana se umfla bine dar bobul nu plezneste sau nu a incoltit inca. Se strecoara bine de apa si se da prin masina de tocat cu sita mica ca atunci cand faci chiftele (devine o coca moale si putin lipicioasa) Se amesteca putina apa cu drojdie proaspata 50gr/ 1kg grau sau ovaz si se amesteca cu pasta. se lasa sa creasca pana se dubleaza . Din coca obtinuta se fac bile si se pun in forma de copt se mai lasa un pic sa creasca si se dau la cuptor. Se consuma o singura chifla pentru felul 1-si 2 . Nu uita de plimbari si socializari cu familia

Lasa un comentariu

