Leapșa cititorului de cărți


Circulă pe bloguri o leapșă interesantă, leapșa cititorului de cărți și m-am gândit să răspund și eu la întrebări. Este prima leapșă la care particip.

1. Prima mea amintire cu mine citind

Recunosc că nu am fost niciodată pasionată de citit, citeam pentru școală fiindcă așa trebuia, nu aveam răbdare să citesc. Îmi amintesc că îi citeam surorii mele dintr-o carte cu  basme populare. Îmi amintesc și de Prinț și cerșetor de Mark Twain.

2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o

Nu am avut o carte pe care am recitit-o. O carte care mi-a plăcut foarte mult a fost Omul invizibil, de H.G. Weels.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească

Aş spune Amintiri din copilărie de Ion Creangă sau ar mai fi o carte din care se pot învăța multe și care mi-a plăcut: Micul Prinţ de Antoine de Saint- Exupery.

4. Locul meu preferat de citit

În pat.

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii

O cafea, o ciocolată caldă sau un ceai şi linişte!

6. Numărul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare

Arsă de vie, Suad

Dragostea Florii-de-bujor, Lisa See

7. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel

Nu ştiu dacă există o asemenea carte. Dar sunt cărţi care mi-au plăcut şi care mi-au influenţat modul de gândire: Se numea Sarah, de Tatiana de Rosnay, Jurnalul Annei Frank.

8. O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui

Nu ştiu ce să spun aici.

9. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească

Un veac de singurătate, de Gabriel Garcia Marquez, am început să o citesc și nu am reușit să o termin, nu mi-a plăcut deloc.

10. O carte care mă intimidează

În ce sens….nu știu

11. Trei dintre scriitorii mei preferați

Sunt mai mulți scriitori preferați: Nichita Stănescu, Liviu Rebreanu, Mircea Cărtărescu, Dan Brown, Mark Twain.

La cine mai merge leapşa? Cine vrea să se mai joace?

2 gânduri despre “Leapșa cititorului de cărți

  1. Uh, interesantă faza cu Un veac de singurătate. Am auzit şi eu mai multe persoane că nu le-a plăcut. Eu una mă apucasem de Dragostea în vremea holerei dar nici aceea ce nu m-a încântat. Despre Micul prinţ…da, un copil mai ales ar trebui să o citească, pe la 12 ani. Atunci poate fi înţeleasă complet. În rest e superbă. Căutam o carte nouă, şi cred că m-ai făcut curioasă în legătură cu Se numea Sarah.

  2. Nu vei regreta dacă vei citi, Se numea Sarah…Eu nu am lasat-o din mână până nu am terminat-o. Micul prinț ar putea fi citită și de adulți,este o lectură deghizată într-o carte de copii. 🙂

Lasa un comentariu

