Amintiri din copilărie

Am avut o copilărie foarte frumoasă, am crescut la țară, am alergat cu sora mea pe toate dealurile, prin livezi și pe toate câmpiile. Am fost o fire băiețoasă, mă jucam fotbal, mă urcam în copaci, mă băteam cu băieții. Nu prea mă jucam cu păpușile decât foarte rar. Am atâtea amintiri legate de copilărie, multe sunt foarte amuzante și îmi pare rău că nu am talent la povestit ca să redau din ele. Am fost la furat cireșe în livada din comună, găseam pui de căței și îi aduceam în casă, le făceam baie, spre disperarea mamei noastre. Mergeam la săniuș pe dealul din fața casei și veneam acasă  roșie în obraz și udă în papuci, mă așezam lângă sobă și simțeam cum îmi iau foc mâinile, o senzație pe care nu am mai simțit-o de ani de zile. Și eram sănătoasă, răceam foarte foarte rar nu așa cum răcesc copii mei acum.

Îmi amintesc o întâmplare foarte amuzantă. Aveam, cred, vreo 7-8 ani, poate mai puțin. Mă jucam cu sora mea și cu 2 băieței de vârsta noastră prin curte și ne-a venit în minte o idee năstrușnică. Venise în vizită o mătușă de-a noastră care vopsea geci de piele și care i-a vopsit o geacă și lui tata și a lăsat niște vopsea neagră,  rămasă de la vopsit, în garaj. Noi, copii năzdrăvani, ce ne-a venit în minte. Am luat ouăle din cuibar de la găini, le-am vopsit negre și le-am pus din nou în cuibar. Peste ceva timp, s-a dus mama să ia ouăle din cuibar. Cănd a intrat în coteț și a văzut ouăle, a făcut doi pași înapoi și și-a făcut și o cruce mare. Ea e mai sperioasă, din fire. L-a chemat și pe tata îi spune:” Costele, i-a vino-ncoace și vezi ce se întâmplă, au făcut găinile ouă negre! ” Tata s-a speriat și el la început dar după o inspecție mai amănunțită a ouălor și-a dat seama că altcineva e vinovat de vopsitul lor. Într-un final am recunoscut că noi eram vinovatele iar mama și tata au râs copios de năzdrăvănia noastră.

Mi-e dor de copilărie! Sper ca și copii mei să aibă o copilărie la fel de frumoasă ca a mea.copilarie

Lasa un comentariu

