Sentimente

Ziua de ieri a fost ciudată pentru mine. M-am simțit atât de obosită încât, aseară de oboseală, nu reușeam să adorm. Am încercat să dorm ieri la prânz, dar exact când încerc și eu să adorm, se trezește  Sebi că vrea pipi, apoi când mă așez iar în pat se trezește și bebelușul. Nu mai reușesc să adorm!  Ziua de azi a început și ea la fel, simt că nu am energie, că mă doare capul, că mă dor ochii, că mi se închid, iar când mă uit pe geam, la lumină puternică nu pot să-i deschid prea tare că mă dor.

Mă simt tristă!

Simt că nu am nici un moment pentru mine, singură, să fac ceva pentru mine, dar poate asta nu e decât o impresie.

Poate mă simt atât de obosită pentru că vreau să fac prea multe lucruri, mă gândesc la prea multe lucruri. Pe lângă faptul că am grijă de un bebeluș,mă trezesc de mai multe ori noaptea să-l alăptez, apoi de un copil mai mare care vrea în permanență să mă joc cu el, fac curățenie, mâncare.

Acum mai citesc și  o carte, care îmi place foarte mult iar ieri am citit cam mult și poate asta m-a obosit foarte tare. Aș mai vrea să învăț mai bine italiana, m-am uitat ieri pe net și la asta.

As vrea să mai am momente, doar cu soțul meu, să mergem undeva doar noi doi, că de când a apărut bebelușul în viața noastră nu am mai avut parte de asta.

Îmi iubesc la nebunie copiii și familia și nu aș schimba nici o clipă viața pe care o am dar mai sunt momente în care aș vrea să fim doar eu și soțul meu, cum eram la început.

Când mă uit la copiii mei, Sebastian îmi spune „te iubesc,mami”, bebelusul râde la mine, soțul mă ajută la treabă și îmi spune și el că mă iubește, îmi trece toată oboseala și toată tristețea.

Lasa un comentariu

