Jurnalul unei femei simple (1)

Îmi place să citesc bloguri. Trebuie să intru in fiecare zi, măcar pe un blog, ca să mă simt bine în ziua respectivă. Eu mi-am făcut blog de jumătate de an și nu am experiență, nu mă prea pricep la scris, mai fac greșeli, îmi vin ideile greu dar sper să mă țin de scris și să prind experiență.

Am citit pe bloguri (Cuvânta, Ana, Corcodusa, Vienela… mai sunt și alții care mai scriu)  ideea unui jurnal ( unii scriu lunea, alții vinerea, alții duminica) care mi se pare foarte interesantă și pe care o voi prelua și eu ( sper să nu se supere nimeni 😀 ). M-am hotărât că voi scrie în fiecare luni.

Deci, să încep….

 Astazi (6.01.2014)… îl țin în brațe pe bebelușul meu de 3 luni și încerc să-l adorm. E puțin agitat, cască, nu plânge tare dar adoarme greu.  Mai arunc câte un ochi la televizor, sunt știri, arată că e cald afară și au înflorit ghioceii. Mai arată cum s-a înghesuit oamenii la biserică pentru aghiazma făcătoare de minuni. Cu mâna dreaptă scriu pe blog…fac cam multe lucruri deodată…
Afarăe cald, sunt vreo 7 grade celsius, cerul e cenușiu, nu adie vântul, e liniște.
Mă gândesc ...că trebuie să vină  soțul meu de la serviciu și trebuie să-i fac ceva de mâncare.
Sunt recunoscătoare pentrufamilia pe care o am.
Din bucătărienu vine nici un miros, nu face nimeni mâncare în locul meu.
Cu ce sunt imbracată …sunt îmbrăcată cu un tricou albastru și cu pantaloni de trening maro.
Citesc …nu citesc nimic acum dar sper să mă apuc de ” Se numea Sarah”. de Tatiana de Rosnay
Ceea ce aștept (sper) …să-mi citească cineva postările de pe blog.
Ce mai meșteresc …nu meșteresc nimic acum, sper doar că voi reuși să-mi fac curățenie în dulapul de haine.
Ascult …zgomotul camioanelor care trec pe stradă din când în când.
În casă …e liniște acum , bebelușul a adormit iar Sebi doarme în camera lui.
Unul dintre lucrurile mele preferatesă beau cafea. Aș bea chiar acum o cafea cu lapte dar îmi este lene să merg la bucătărie să-mi fac.
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...deocamdată nu mi-am făcut nici un plan, este prea devreme pentru ele.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc…azi m-am trezit azi cu gândul la vară, la căldură, la vacanță.vara
Vă urez o săptămână frumoasă tuturor!
4 gânduri despre “Jurnalul unei femei simple (1)

  1. La multi ani cu tot ce-ti doresti in noul an! Mi se pare interesanta ideea unui astfel de jurnal si ce-mi place este ca ne putem regasi fiecare intr-o zi de jurnal a altcuiva spre exemplu noi mamicile dar nu numai. Si eu sunt acasa cu un bebe de 5 luni si o fetita de 5 ani si preocuparile mele se invart in jurul bebelusului, ce sa mai gatesc, cu ce sa ma mai joc cu Clara cand vine de la gradi, sa fac bicicleta, sa curat frigiderul si alte planuri, idei, ganduri, sentimente…Felicitari pentru postare!

  2. Tanara mamica, deci! Sa iti traiasca, sa fie sanatos!
    Stai linistita, ca nimeni nu s-a nascut invatat si nimeni nu a gasit reteta magica, prin care ideile sa vina la comanda si cuvintele sa se aseze pe foaie zilnic, fara efort. Toti ne mai poticnimi… Important este sa mergi in continuare… 🙂

Lasa un comentariu

