Hello, 2014!

5f2b75a88da85a828377e4e03970d2d3A trecut şi anul 2013, mult prea repede, a fost un an frumos, liniștit, cu multe realizări, cu multă iubire şi înţelegere în familia noastră. Profesional nu mi s-a întâmplat nimic important, deocamdată mi-am dedicat şi îmi dedic tot timpul familiei. Consider că este timp pentru carieră mai târziu.

Ce-mi doresc în anul 2014?.Îmi doresc să fie mai bun ca 2013!  Anul ăsta nu mi-am pus dorințe la miezul nopții cum făceam în alți ani.

Îmi doresc, în primul rând, ca soţul  şi copiii mei să fie sănătosi, să ne înțelegem şi să ne iubim, îmi doresc să mergem într-o vacanţă toţi 4, undeva departe, într-o ţară străină, îmi doresc să fac din nou mai multă mișcare, cum făceam înainte să fiu însărcinată, îmi doresc să slăbesc, îmi doresc mai mulţi bani, bineînţeles. 🙂 (cine nu-si dorește), îmi doresc să scriu mai mult pe blog.

Îmi doresc să rămânem fix așa cum suntem!!!

Urez tuturor un an mai bun, mai fericit, așa cum vi-l doriți! La multi ani!

Lasa un comentariu

