Oups, am făcut injecții!!

Am trecut printr-o perioadă mai grea săptămâna asta. Luni, pe la 1 jumate, mă sună educatoarea lui Sebastian și-mi spune că  are febră și nu stă să-i ia temperatura asistenta de acolo de la grădi. Mi-a spus că a stat cam cumințel în ziua respectivă, de obicei el sare și aleargă până transpiră, e mai neastâmpărat de felul lui. L-am sunat pe soțul meu și l-a adus acasă imediat. Am pus mâna pe el, era  fierbinte, i-am pus termometrul avea 39 de grade. Când l-am dezbrăcat de tot avea o erupție pe tot corpul, mai puțin pe față, care la prima vedere m-a speriat. Am stat și m-am gândit ce poate fi, m-am uitat în gâtul lui era roșu, m-am gândit că e ori rubeolă ori scarlatină, vreo boală din asta infecțioasă contagioasă. I-am dat ceva de febră și l-am pus la somn. Am așteptat până a doua zi și ne-am dus la doctorița de familie. Minjectie1i-a spus că după semnele clinice e scarlatină și trebuie să facă penicilină. Nu am vrut la început dar apoi m-am gândit că așa e cel mai bine. I-am luat exudat faringian și nazal dar rezultatele nu sunt nici acum gata.

Apoi a urmat ce a fost mai greu, injecțiile…I-am pus la început o branulă dar nu a rezistat decât 1 zi jumate apoi i-a făcut în funduleț. A venit o vecină și i-a făcut injecția la 8 ore.

Nu am crezut că e atât de greu să-ti vezi copilul cum suferă, îmi dădeau și mie lacrimile și suflam acolo la bubiță. 🙂  Ciprian îl ținea strâns cu burtica pe picioarele lui, eu îl țineam de picioare. 😦 Mulți am trecut prin așa ceva și știm că e îngrozitor, ustură foarte tare.

Cert e că după a doua injecție nu a mai făcut febră, apoi  erupția i-a trecut, gâtul nu îl mai doare. Azi, de Moș Nicolae am trecut la medicamente pe guriță și suntem tare bucuroși.

Mi-am dat seama că am un băiețel extraordinar, de fapt toți copiii sunt extraordinari, avem ce învăța de la ei. Au puterea să zâmbească după 2 minute după ce suferă, te îmbrățisează și îti spun că te iubesc chiar dacă tu le-ai făcut ceva rău. Când i-am spus dimineață că mergem la doctor nu a vrut la început, a spus că nu mai vrea gaură 🙂 apoi i-am explicat că trebuie să mergem să se uite d-na doctor în gurița lui și a stat foarte cumințel până l-a consultat, am terminat de vorbit și am luat rețeta. I-a povestit d-nei doctor ce i-a adus Moș Nicolae. 🙂

Aventura noastră cu injecțiile s-a terminat iar Sebastian este același copilaș vesel și năzdrăvan.

5 gânduri despre “Oups, am făcut injecții!!

  1. Of Doamne! Cel mai cumplit este sa iti vezi puiul suferind si chinuindu-se , sa nu il poti ajuta si sa sti ca , totusi , acel chin este spre binele lui.Sa nu sti unde sa cauti cuvintele prin care sa ii explici ca de fapt raul si durerea aceea , ii pot face bine! Ma bucur sa citesc ca ati iesit din problema si ca baiatul este bine si Mos Nicolae a fost darnic! Mlta sanatate in continuare si sa fie rare , spre deloc , toate aceste probleme de sanatate!

  2. La varsta asta a cel mai greu sa-i faci tratament injectabil unui copil. Daca e sugar nu prea reactioneaza dinainte, il poti lua pe nepregatite; daca e mai mare poate sa inteleaga si sa accepte. Dar asa… Imi pare rau de funduletul lui dar bine ca s-a terminat cu bine. Sa fiti sanatosi!

Lasa un comentariu

