Un week-end frumos

A trecut și luna noiembrie și a sosit luna decembrie, luna lui Moș Crăciun, luna mult așteptată de toată lumea. A fost un week-end frumos pe care l-am petrecut în familie. Vineri am fost la ședința cu părinții la grădiniță și s-a stabilit tot ce trebuie pentru copilași, cadourile de Moș Nicolae, de Moș Crăciun, tot ce trebuie pentru serbarea dinaintea vacanței de iarnă. Tati a stat cu ambii copilași cat am fost eu plecată. Sunt foarte fericită pentru că tati se descurcă de minune cu  băieții iar eu stau relaxată cât sunt plecată. Sebastian trebuie să învețe o poezie pentru serbare.

Decembrie:  Prima lună cu ninsoare/ Cu vacanță, sănioare/ Moș Crăciun și jucării/ Pom de iarnă, bucurii.

A reținut-o imediat, e o poezie scurtă pentru el, problema este dacă va avea curaj să o spună, fiind prima serbare din viața lui, de abia s-a adaptat la grădiniță. Eu îî zic ca dacă nu va spune poezia la serbare, nu-i va da Moșul cadoul. 🙂

A fost ziua mea și am primit o surpriză dulce de la băieții mei dragi.1

Am fost la țară, a fost  soare, mult prea soare pentru 1 decembrie și destul de cald la timpul ăsta.

DSC00093DSC00105DSC00102DSC00091

2 gânduri despre “Un week-end frumos

Lasa un comentariu

