La mulți ani, mama!

mami

Azi e ziua ta, draga mea mamă. Ne despart câteva mii de kilometri dar asta nu mă oprește să fiu alături de tine, măcar cu gândul.

Azi trebuie să zâmbesti și să fii fericită pentru că este o zi specială. A mai trecut un an din viața ta și poate te sperie lucrul ăsta dar să știi că tu nu îmbătrânesti, devii mai înțeleaptă, parcă anii nu trec peste tine.

Îti mulțumesc, mamă pentru toate sacrificiile pe care le-ai făcut pentru noi, pentru nopțile nedormite, pentru că ai suportat plânsetele și mofturile noastre, îți mulțumesc pentru sfaturile pe care mi le-ai dat, pentru educația frumoasă pe care mi-ai dat-o. Sper că voi fi și eu o mamă la fel de bună pentru copiii mei cum ai fost și tu pentru noi.

Îti mulțumesc pentru zâmbetul tău cald cu care ne întâmpinai pe sora mea și pe mine, îți mulțumesc că datorită ție am fost un copil fericit.

Mulțumesc, la mulți ani, te iubesc și îți doresc mulți ani binecuvântați înainte!

trandafiri

4 gânduri despre “La mulți ani, mama!

Lasa un comentariu

