De Crăciun…

cristmasMai este 1 lună și un pic până la Crăciun dar deja se simte aerul de sărbători în casa noastră. Acum suntem 4 membri în familie, are mai multă treabă Moș Crăciun anul ăsta și fiindcă am fost cuminți va umple sacul cu jucării și cadouri când va veni la noi.

I-am spus deja lui Sebastian că trebuie să se gândească ce vrea să-i aducă Moșul, că trebuie să-i scrim o scrisoare să i-o trimitem la Polul Nord și că trebuie să fie foarte cuminte ca să vină la el. Are o listă de jucării care se modifică de la o zi la alta, ba vrea un camion de gunoi ba o ambulanță…are timp să se gândească.

Mos Crăciun va veni și la bebe, el este cel mai cuminte membru al familiei dar fiindcă este cel mai mic, se vor gândi mami și  tati la cadoul pentru el.

Îmi plac atât de mult sărbătorile de iarnă, mai ales de când avem copii, e multă veselie în casă, îmi aduc aminte de sărbătorile din copilăria mea care erau minunate.

Îmi place să miroase casa a brad, să împodobim brăduțul împreună, să ascultăm și să cântăm colinde, să fac o mulțime de bunătăți, să primim musafiri, să deschidem cadourile de la Moș Crăciun, să facem oameni din zăpadă, să ne dăm cu săniuța.

Dar cel mai mult îmi doresc ca Moș Crăciun să ne aducă pace și armonie , multă sănătate și multă veselie în casa noastră iar restul vin de la sine.

Lasa un comentariu

