Chec cu nuci și stafide

Nu am mai trecut de mult pe aici din lipsă de timp. Bebelușul meu de 1 lună jumate îmi ocupă tot timpul, el îmi face programul, el e șeful în perioada asta. Și mai este și celălalt băiețel căruia trebuie să-i acord atenție.

În timpul care îmi rămâne liber mai fac câte ceva prin casă sau mai fac ceva bun pentru soț și băiețelul mai mare.

Azi am făcut un chec cu nuci cu stafide și a ieșit foarte bun, am și mâncat 2 felii imediat cum s-au răcit.

 

IMG_2909

IMG_2912

IMG_2915

Rețeta e simplă, nu mă iau după una anume: am separat 8 ouă, am bătut albușul spumă cu mixerul, am adăugat 8 linguri de zahăr apoi am adăugat gălbenușurile unul câte unul, am pus 8 linguri de ulei, esență de vanilie, zahăr vanilat, am pus făină, vreo 10 linguri cu vârf, am mixat în continuare, la sfârșit am pus 1 pliculeț de praf de copt stins cu lămâie. Am pus jumătate din compoziție într-o tavă iar cealaltă jumătate am pus-o după ce am adăugat cacao. Am adăugat și nucile și stafidele în compoziție și am dat tava la cuptor vreo 45 de minute.

Poftă bună!

 

4 gânduri despre “Chec cu nuci și stafide

  1. Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂

    Te pup si multumesc!

Lasa un comentariu

