Lupta cu kilogramele…a început!

 

imagesȘtiu că e cam devreme să mă gandesc la slăbit pentru că a trecut doar o lună de când am născut dar când mă uit în oglindă nu-mi place deloc ce văd. Am luat în timpul sarcinii 23 de kilograme. M-am cântărit înainte să merg la maternitate și aveam 83 de kg. Mă uitam la cântar și nu îmi venea să cred. Acum, după o lună de zile, am 69 de kg iar kilogramele se duc jos foarte greu.

Am încercat în perioada asta să mănânc echilibrat , nu am mâncat dulciuri și nici prăjeli, nu am mâncat pâine, nu am mâncat să simt că nu mai pot dar nici nu m-am înfometat pentru că alăptez și vreau să mai alăptez în continuare. După capul meu m-aș apuca să fac mișcare dar mă gândesc  că e prea devreme și nu vreau nici să afecteze lactația.

Sper că în timp, cu multă răbdare și voință să ajung din nou la kilogramele de dinainte, vreo 58, că niciodată nu am fost foarte slabă.

 

 

4 gânduri despre “Lupta cu kilogramele…a început!

  1. Si eu am un baietel de aproape 4 luni, am nascut normal dar am inceput sa fac gimnastica si bicicleta de cand a implinit bebelusul 2 luni jumate. Cate 1 zi sau 2 cu programul 3S al lui Carmen Bruma si 30 de minute de bicicleta. Alaptez asa ca beau f multe ceaiuri si apa dar am inceput sa-mi si numar necesarul de calorii, cam 1600 maxim pe zi. De la 75 de kg am ajuns la 71 in 2 saptamani dar acum incepe greul ca dau jos mai incet. Fizic ma simt foarte bine deci parerea mea este ca poti sa faci miscare mult mai multa pentru ca nu iti afecteaza organismul ce tocmai a trecut printr-o nastere ba chiar il ajuta. Stresul este cu lactatia si aici tb sa-si gasesti un echilibru alimentar, eu asta incerc meresu sa fac pentru ca uneori vad cum imi mai scade laptele cand mananc mai putin. Ma ajuta sucurile de fructe, salatele bogate, iaurturile si sana pe care le consum zilnic. Incearca sa mananci mai mult din alimentele cu calorii negative din care poti sa mananci mult fara sa te ingrasi. Sa-ti traiasca copilasii si sa fiti sanatosi si sa continui sa scri 🙂

  2. Mulțumesc frumos pentru urări! 🙂 Și eu mă stresez cu lactația foarte tare, bebe meu nu vrea biberon,doar sân iar atunci când nu dorm suficient sau mănânc mai puțin scade producția de lapte. 🙂 Am observat că slăbesc mult mai greu acum, după al doilea copil…poate e doar un mit, am auzit multe mămici că au pățit la fel. Mișcare am început să fac, bicicletă și câteva exerciții fizice.

Lasa un comentariu

