Toamna cu emoțiile ei

Este luni, începutul unei noi săptămâni și sfârșitul lunii septembrie. A trecut luna septembrie atât de repede…Și ce dacă a trecut…

IMG_2838

Încă nu plouă dar e ceață si înnorat iar când scoți nasul pe geam se simte aerul rece de toamnă.

IMG_2839

Peisajul este frumos, frunzele încă nu au căzut, mai rezistă, la fel și floricelele din casă, unele mai sunt încă înflorite.

IMG_2842

A fost o lună frumoasă, cu multe evenimente ,cu multe emoții și mult stres pentru mine. Am așteptat să vină pe lume cel de-al doilea bebeluș dar nu a venit, nu a vrut.  Am trecut deja de 40 de săptămâni. E un bebeluș cam puturos și un pic cam grăsuț după cum spune medicul meu. Mâine este ziua cea mare (dacă nu se întâmplă nimic până mâine, bineînțeles), îmi iau bagajul și plec la maternitate să mă internez. Medicul îmi  va declanșa  nașterea și îmi voi vedea copilașul. Nu mai am răbdare și nici nu prea mai pot.

Am emoții și o grămadă de gânduri deși am mai trecut printr-o naștere naturală care nu a fost prea grea. Sunt nerăbdătoare să-l văd cum arată, să știu că e sănătos, să-l țin în brațe și să-l pun la sân.

Mâine e 1 octombrie. E o dată frumoasă, nu?

2 gânduri despre “Toamna cu emoțiile ei

Lasa un comentariu

