Cu gândul la băiețelul meu

12Stau acasă singură, e bine, mă relaxez până vine bebe numărul 2 ( văd că nu se grăbește deloc și suntem în 39 de săptămâni și vreo 2 zile ) dar sunt mereu cu gândul la băiețelul meu sensibil și plângăcios.

A intrat în a doua săptămână  de grădiniță și  tot nu-i place deloc, spune încontinuu că nu-i place la grădi și că plânge la grădi. Educătoare a spus că a plâns  toate zilele miercuri, joi și vineri și s-a văzut asta din comportamentul lui de acasă din week-end. A fost extrem de obosit și stresat, a dormit foarte mult și a stat în pat  mai toată ziua.

Sâmbătă a fost foarte moale, nu s-a jucat, a făcut și puțină febră, a stat mult în pat . Ieri a fost ceva mai bine, a fost mai vesel și a făcut din nou năzdrăvăniile lui dar azi a luat-o de la capăt.

Dimineață când l-am trezit avea lacrimi în ochi și spunea :” Mami, nu vreau la grădi! ” A plâns tot drumul pâna la grădiniță iar acolo soțul a trebuit să-l păcălească ca să-l poată lăsa. I-a spus că vine acasă sa mă aducă pe mine.

Stiu că mulți părinți s-au confruntat cu situația asta dar sper ca perioada asta să treacă cât mai repede  și să se ducă cu plăcere la grădiniță.

Lasa un comentariu

