Cântecele de la radio

În ultima vreme, de fapt de câțiva ani, nu prea mai ai ce asculta la radiourile românesti. Toți scot melodii pe bandă cu versuri care nu prea ne încântă urechile și simțurile dar pe care le ascultăm, vrem nu vrem, le auzim peste tot.

Am ascultat azi o melodie a lui Connect-R care îmi place foarte mult, îmi place vocea,  îmi plac chiar și versurile, am ascultat-o de nu știu câte ori și cred că îmi va rămane în minte mult timp.  Sper că va scoate cât de curând și un videoclip pe măsura cântecului ăsta.

Enjoy the song!

Versuri Connect-R – Noi ne potrivim

Tu spui „da”, eu zic „nu”,
Tot mereu facem cum vrei tu
Eu zic „hai”, tu zici „mai stai”,
Tu spui destul când eu cred c-ar mai,
Tu calculată, eu mână spartă,
Tu linistită când eu vreau ceartă,
Eu vreau să văd meciul, tu filme pe bandă,
Și iară ne batem pe telecomandă.

Ce romantic, ce frumos,
Tu prea sexy, eu prea gelos,
Cum de ne-am găsit noi doi?
Unul pace, altul razboi.

Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Da, da.

Eu TV, tu cinematograf,
Eu Direcția, tu Holograf,
Eu vreau specific românesc
Când tu deja suni la chinezesc,
Eu vreau la munte, tu vrei la mare,
Eu ochelari de schi, tu ochelari de soare,
Votezi cu Escu, eu cu alt Escu,
Eu Eminem, tu Eminescu.

Ce romantic, ce frumos,
Tu prea sexy, eu prea gelos,
Cum de ne-am gasit noi doi?
Unul pace, altul razboi.

Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Da, da.

Spune lumea că-mpreună
Suntem un cuplu dezastru,
Dar nici nu vreau sa mă gândesc,
Ce-am fi unul fără altul?
Fizica ne spune clar
Că extremele se atrag,
Când e dragoste curată,
Ne unim ca yin și yang.

Că noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim,
Da, da.
Dar noi ne potrivim fiindcă ne iubim.

I-o dedic și soțului meu! 🙂

2 gânduri despre “Cântecele de la radio

Lasa un comentariu

