În asteptarea bebelușului

baby

Grea mai este așteptarea asta. Vreau să vină mai repede momentul nașterii și să-mi știu bebelușul  acasă.

Avem 38 de săptămâni și 1 zi și este destul de greu în perioada asta. Apasă pe toți nervii posibili mai ales pe piciorul drept. Simt tot timpul o durere, suportabilă, în piciorul drept iar noaptea îmi amorțesc picioarele îngrozitor deoarece dorm numai pe partea stângă sau pe dreapta și nu prea mă mișc. Mă trezesc o dată sau de două ori pe noapte iar pe la 3-4 dimineața nu prea mai am somn. Am tot timpul parte de vise, majoritatea urâte.

Noaptea trecută a fost mai dificilă, am avut niște contracții false și am crezut că trebuie să-mi iau bagajul și să plecăm spre maternitate. Am avut ceva emoții deși am mai trecut prin asta odată. Până la urmă noaptea a trecut cu bine  și nu s-a intâmplat  nimic deși în sufletul meu aș fi vrut să se întâmple deși stiu că urmează o perioadă dificilă cu somn puțin și multă oboseală.

Vreau să ma bucur de perioada ce va veni oricât de grea și obositoare va fi, voi sta alături de puișorul meu 2 ani.

Sunt fericită că am un soț care e tot timpul alături de mine, vom contribui amândoi  la creșterea bebelușului așa cum am făcut și la primul copil și un băiețel care de abia așteaptă sosirea frățiorului mai mic.

2 gânduri despre “În asteptarea bebelușului

Lasa un comentariu

