Începe grădinița

gradinita

Mai este mai puțin de o săptămană și începe grădinița.  E un motiv de bucurie pentru că băiețelul nostru merge pentru prima dată la grădi. La început nici nu mi-am imaginat  că trebuie făcute atâtea lucruri pentru un copil care merge la grupa mică la o  grădiniță cu program prelungit.

În primul rând a trebuit reînoită intreaga garderobă. [ce mult îmi lisește asta! ce mult îmi plăcea începutul școlii sau grădiniței când îmi cumpărau părinții hăinuțe și rechizite noi.]  Ne-am uitat în dulăpiorul lui și ne-am dat seama că toți pantalonii îi sunt scurți așa că a trebuit să-i cumpărăm tot, de la pantaloni, pijamale,chiloți, papuci și multe altele.

Pe urmă a trebuit să-i facem analize, am avut noroc că e un copil curajos și a stat foarte cuminte, nu a plâns deloc.

Apoi trebuie pregătit un întreg dosar în care sunt necesare diverse adeverințe pentru părinți că nu suntem bolnavi cronici, adeverință cu vaccinările, copie după certificat de naștere, nu stiu ce aviz epidemiologic, că e clinic sănătos.

Am pregătit aproape tot, copilul este dornic să meargă la grădiniță și suntem și noi curioși cum va fi  pentru el și pentru noi.

Să înceapă grădinița!!

Lasa un comentariu

