O vizită la medicul de famile

medic

Nu prea merg la medicul de familie decât foarte rar când îmi trebuie un bilet de trimitere sau o adeverință. În ultima peroadă, situația a fost de așa natură încât a trebuit să merg de nenumărate ori, ba pentru copil, ba pentru soț, ba pentru mine. Întâmplarea face ca noi să avem un medic de famile iar copilul alt medic de familie așa că atunci când mă duc trebuie să stau la două cozi. Nu am cu cine să las copilul atunci când merg așa că îl iau și pe el.

Azi de exemplu am ajuns la ușa medicului pe la ora 9, toate bune și frumoase, nu erau decât 2 persoane înaintea noastră, una în cabinet și cealaltă pe scaun, în fața ușii. Am zis, bucuroasă, în gândul meu, :”stai așa că va merge repede”. Copilul se juca cu o mașinuță, alerga dintr-o parte în alta a holului, mai cerea apă, mai mânca un covrig…a avut răbdare , ce pot să zic, asa cum are un copil de 3 ani. Am stat noi și am așteptat și pe la ora 10 am intrat. Înautru, bineînțeles că băiețelul meu și-a pierdut răbdarea ,alerga, se urca pe pat, era foarte agitat. Nici nu a apucat să-l consulte că a venit cineva și a anunțat-o că este o ședință așa că medicul a plecat și l-am așteptat încă vreo 40 de minute în cabinet.

Când s-a întors, în loc să consulte copilul, ne punea întrebări personale, vorbea cu asistenta, până ne-a dat o rețetă cu o grămadă de medicamente, pe care oricum nu i le dau pe toate copilului, s-a făcut  aproape ora 12.

Am pierdut o jumătate de zi la medicul de familie și am ajuns obosită acasă și un gust amar.

2 gânduri despre “O vizită la medicul de famile

Lasa un comentariu

