Sănătatea copilul meu

Nimic nu contează mai mult pentru mine decât sănătatea copilului meu. Mă consider o mamă bună, iubitoare, care face orice pentru copilul ei, cu destulă răbdare, bine uneori și răbdarea mea are limite. Imi place să-mi petrec timpul cu băiețelul meu, să mă joc cu el, sunt o mamă norocoasă pentru că timp de trei ani copilul meu și-a petrecut foarte mult timp cu mine.

Pentru mine toate au trecut foarte ușor, nopțile nedormite, oboseala, plansetele și mofturile …dar cel mai greu a fost atunci când era bolnăvior.

Am stat în spital cu el cand avea 4 luni jumătate, am plâns foarte mult atunci și mă simțeam atât de neputincioasă, simțeam că nu pot să-l ajut cu nimic. Preferam să fiu eu cea bolnavă și el sa fie sănatos . Au mai fost răceli care au trecut a fel de greu pentru mine, nici nu pot să-mi imaginez cum e pentru părinții care au într-adevăr copii bolnavi, cum fac față.mama si copilul

2 gânduri despre “Sănătatea copilul meu

  1. Cand avem un copil sanatos nu stim sa apreciem, ni se pare ca asa e normal.Dar cand il vedem bolnav am face orice pentru sanatatea lui. Iti doresc sanatate tie si micutului tau, rabdare si curaj sa treceti peste toate micile probleme de sanatate care vor veni(caci vor mai veni, oricat am vrea sa le evitam).

Lasa un comentariu

