Revlon Colorstay Mineral Mousse

ten

Mi-a venit ideea să postez ceva despre fondul de ten pe care îl folosesc. Am folosit o grămadă de fonduri de ten începând cu cele de la Avon, Oriflame, Maybelline, Sephora, chiar și unele din famacii de la produse dermatocosmetice și nici unul nu m-a mulțumit pe deplin. Am avut întotdeauna probleme cu tenul în sensul ca am avut probleme cu acneea. Nu sunt probleme grave dar mă deranjează.

Am descoperit fondul de ten de la Revlon și îmi place foarte mult, sunt extrem de mulțumita de el.

Descrierea produsului:”Fond de ten sub forma de spumă lejeră, usor de aplicat, cu un complex mineral delicat fără talc și paraben. Conferă tenului un aspect mat și mătăsos. Tehnologia Colorstay pentru machiaj rezistent pâna la 16 ore. SPF 20.”

Plusuri:

-acoperă foarte bine imperfecțiunile tenului

-are o consistență ușoară, lejeră și intră ușor în piele

-are factor de protecție solară

-este ușor de folosit

Minusuri nu am găsit.

Lasa un comentariu

