Oamenii neserioși nu au scuză

 
Nu știu cum pot fi unii oameni atât de neserioși și prefăcuți. Nu suport astfel de oameni. Trebuia să mă întâlnesc cu cineva, un medic mai exact, de medicina muncii, am vorbit cu respectiva la telefon săptămâna trecută, am sunat-o și am întrebat-o cand ne putem întâlni și îmi spune (era foarte drăguță la telefon) că vineri la ora 11. Mă duc eu,femeie însărcinată în luna a VII a (i-am spus că sunt însărcinată) prin căldură să ne întâlnim și D-na Dr. nu a venit și nici nu a mai răspuns la telefon. Înțeleg că e perioada concediilor, e vară, e cald, dar dacă promiți ceva și din motive independente de tine nu reușesti să te ții de cuvânt, nu anunți, nu te scuzi, spui ca nu mai poți, nu mai vrei??
Eu nu aș putea să fac asa ceva, să vorbesc ceva cu cineva și să nu ma țin de cuvânt…

Lasa un comentariu

