Începutul e mai greu

M-am hotarât să-mi fac și eu blog, fiind inspirată de soțul meu care are blog de ceva timp. Nu prea mă pricep la scris dar îmi place ideea de a avea un spațiu al meu în care să împărtășesc ideile, gândurile cu alți oameni și să povestesc întâmplări din viața mea. Sper ca acest blog să mă ajute sa evoluez ca persoană, să comunic deschis cu alți oameni și să învăț multe lucruri noi.
M-am gândit mult la numele blogului și ideea mi-a venit de la o carte de povești a băiețelului meu de 3 ani „Tezaurul cu povești”. Cred că viața noastră este ca o poveste ,suntem mai mereu fericiți și nu lăsăm tristețea să intre în viața noastră.
Sper că voi posta aici lucruri interesante așa că urați-mi succes!

4 gânduri despre “Începutul e mai greu

Lasa un comentariu

